Monday, July 25, 2011

ÅbyTravet

Här kommer några bilder från min eftermiddag på ÅbyTravet.
Jag var där med min vän Angelica som har jobbat i Goop´s stall. Den här dagen hjälpte hon till att sela på och värma en häst i Björn Goop´s stall. Hästen heter Clipping Eureka och är ett fuxsto. 

Jag hade självklart kameran med mig...

  
 I stallet...


 Selen är på...


 Redo för start! 
(En annan av Björn Goop´s starthästar.)


Clipping Eureka


 Bonzo af Rosenhill


 Clipping Eureka, Uppvärmning...
Kusk: Björn Goop


 Björn Goop


 Clipping Eureka på väg fram mot täten från tredje spår utvändigt...


 Clipping Eureka går upp i täten...


Clipping Eureka, trött efter ett bra lopp! Resultatet blev en andra plats!

Fotograf: Petra Yvette Johanson

2 comments:

  1. Jättebra bilder ju!!! Kul att se hela "resan" från selning till målgång!

    ReplyDelete
  2. Tack Lynn! Det va jättekul att få vara med där allt händer:) Roligt att du gillar upplägget!

    ReplyDelete